• شنبه تا چهارشنبه: 8:30 تا 16:30

09127102432

02188952581

تهران، خیابان دکتر فاطمی، بین کوچه چهارم و پنجم

پلاک 84, واحد 12
  • English

09127102432

02188952581
تهران، خیابان دکتر فاطمی، بین کوچه چهارم و پنجم، پلاک 84, واحد 12

Air Receiver Tank

مـخـزن هـواي فـشـرده

مخزن هوای فشرده یکی از کاربردی ترین و مهمترین تجهیزات هوای فشرده است. در صورت انتخاب ظرفیت مناسب مخزن به طول زمان استراحت کمپرسور افزوده خواهد شد و در نتیجه هزینه های سرویس، تعمیر و نگهداری کاهش خواهد یافت.

وجود مخزن در سيستم هوای فشرده با جلوگيری از  Stop  و  Start مکرر و با فواصل کوتاه کمپرسور، باعث افزايش عمر كمپرسور و قطعات داخلی آن می گردد. همچنین مخزن هوای فشرده با جلوگیری از نوسانات فشار، جریان هوا را آرام نگهداشته و فشار خط هوای فشرده را ثابت نگاه می دارد تا از افت فشار ناگهانی در محل مصرف هوای فشرده جلوگیری شود.

مخازن هوای فشرده به علت سطح تماس زیاد با محیط، باعث کاهش دمای هوای فشرده شده و بخشی از رطوبت موجود در هوای فشرده از این طریق ته نشین شده و تخلیه می گردد.

در هنگام خرید مخازن هوای فشرده می بایست به انتخاب ظرفیت مناسب مخزن برای هر کمپرسور توجه ویژه شود چرا که کوچک یا بزرگ بزرگ بودن مخزن برای هر کمپرسور میتواند آسیب زننده باشد.

مخزن هوای فشرده نوآور

ويژگـي هـاي مخـزن هوای فشرده صنـعتـی نـوآور

مـدل هـا و مشـخصات فـنی

مشخصات فنی مـخـزن هـواي فـشـرده

noavar

مشخصات مخزن هوای فشرده

قیمت و خرید مخزن هوای فشرده

دستگاه های مولد گاز نیتروژن صنعتی نوآور با بهترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا تولید می شود. شرکت صنعتی نوآور تولیدکننده انواع تجهیزات صنعتی چون مخزن هوای فشرده، دستگاه مولد گاز اکسیژن، دستگاه مولد گاز نیتروژن، تله آبگیر و … می باشد. برای مشاوره تخصصی و انتخاب بهترین نوع دستگاه مولد نیتروژن، متناسب با کاربرد و فضای خود با ما تماس بگیرید. 

 

noavar co

لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با واحد فروش،
با دفتر مرکزی شرکت صنعتی نوآور تماس حاصل فرمائید.